Jaké jsou možnosti spolupráce

Dle zkušeností z uplynulých měsíců jsem nově nastavila možnosti spolupráce do 3 variant, dle toho, jak moc se chcete do plánovaní komunikačního plánu zapojit:

  • udělám si to celé sám, chci jen informace

  • ukažte mi, jak se to dělá, abych tomu rozuměl

  • sestavte mi strategii, já budu jen dodávat informace

Vzhledem k současnému pracovnímu vytížení nabízím pouze konzultační hodiny či konzultační program.

------------------ stačí si vybrat a napsat --------

NAČERPÁTE INFORMACE

/ prověřím nastavení komunikace vašeho projektu:

Cílem je probrat nastavení strategie vaší současné komunikace a najít lepší řešení pro váš komunikační plán.

  • probereme si, co v již v stávající komunikaci fungovalo a co ne
  • ujasníme si, jakého klienta chcete najít a objevíme, jak jej oslovit

  • prodiskutujeme možnosti vaší komunikační strategie

Pokud začínáte s podnikáním či projektem, řekneme si například, že web a logo není opravdu to nejdůležitější a budeme se soutředit na váš produkt, zákazníky a komunikaci směrem k nim.

Před schůzkou pošlu předem několik dotazů, abych si mohla udělat rešerše a připravit se.

cena za hodinu konzultace 2.200 Kč

(nejsem plátcem DPH)

* Moje zkušenost říká, že 1 hodina obvykle nestačí, 2 hodiny jsou ideální, 3 hodiny jsou moc.

+ bonus 1x mailová nebo 30 min. telefonická konzultace 

NAUČÍTE SE, JAK NA TO

připravím vám mentoringový program:

Cílem je, abyste pochopili, jak komunikovat s vaším zákazníkem a potenciálním klientem. Po nastavení strategie komunikace, kterou spolu připravíme, budete schopni realizovat své marketingové aktivity sami nebo úspěšně koordinovat externí dodavatele.

JAK TENTO PROGRAM PROBÍHÁ:

potkáme se 3 x každá schůzka trvá cca 2 hodiny a probereme:

současné nastavení komunikace * váš produkt / službu * zákazníka (současného i potencionálního) * konkurenci a vývoj oboru * rozpočet * komunikační kanály

...na základě těchto informací sestavíme plán komunikace.

Po každé schůzce dostanete status a několik úkolů, na čem do příště pracovat, abychom mohli v sestavování komunikačního plánu pokračovat.

+ navíc získáte

  • 3 x 30 minut konzultace po telefonu nebo mailu
  • pravidelné statusy k vašim aktivitám, které si na schůzkách nastavíme
  • návrhy na další vylepšení komunikace
  • doporučení na aplikace a nástroje, které vám ulehčí práci

celková cena za program: 16.600 Kč

(nejsem plátcem DPH)

doba trvání: cca 1-2 měsíce nebo lze i nastavit jako intenzivní jednodenní workshop

ZÍSKÁTE KOMUNIKAČNÍ PLÁN *

/ sestavím vám strategii komunikace a nastavím procesy:

Cílem je revize stavající komunikace, nastavení nové fungující komunikační stratagie a nastavení procesů pro další efektivní realizaci marketingového plánu.

INTERIM MARKETING MANAGER VE VAŠÍ FIRMĚ

vhodné také pro překlenutí období nebo na zaučení marketingového týmu

  • po auditu současného stavu nastavím procesy a postupy v marketingovém oddělení firmy, zaučím vašeho nového marketingového specialistu či tým

  • vypracuji komunikační strategii (podniku / produktu / služby), kterou budu  spravovat

  • pravidelně budu strategii optimalizovat a monitorovat výsledky

  • zrealizuji doporučené marketingové aktivity a nastavím pravidelné kampaně

  • dodám nápady, které vaši komunikaci osvěží

  • provedu výběr či audit dodavatelů

CENU NASTAVÍME DLE OBJEMU MÉ PRÁCE A DLE VAŠICH POTŘEB

doba trvání:  ideálně min. 3 - 6 měsíců

* Na tento program nemám v současné době kapacity.